Technická Podpora

Když něco nefunguje

Máte problémy s programem MaxCommunicator 9? Něco nefunguje, něčemu nerozumíte, potřebujete pomoci s instalací nebo nastavením? Zkuste využít vzdálenou technickou podporu přímo od výrobce systému!

Pozn.: Podmínkou je funkční internetové připojení na počítači, kde chcete problém řešit

1. Stáhněte program Team Viewer

Pokud na svém počítači program Team Viewer již máte (na verzi nezáleží), můžete tento první bod přeskočit. V opačném případě stáhněte Team Viewer zde.

Pozn.: Jde o tzv. modul "Quick Support", který není třeba instalovat, jen se spustí.

2. Spusťte Team Viewer

Bude-li to vyžadováno, povolte jeho spuštění případně další nutná potvrzení! Tento program zpřístupní plochu vašeho počítače pro vzdálené ovládání.

3. Předejte nám přístupové údaje

Po spuštění program Team Viewer vygeneruje číselné kódy: "Vaše ID" a "Heslo". Tyto údaje nám sdělte (+420 605 523 263).

4. Po ukončení spolupráce

Program ukončete a soubor můžete smazat. Po ukončení programu (modul "Quick Support") již není možné se k vašemu počítači připojit. Při případném dalším spuštění se vygeneruje jiné heslo.

Cena služby

Technická podpora je zdarma do 30 minut. Trvá-li řešení problému déle, nebo je podpora poskytována opakovaně, účtuje se každá započatá hodina dle sazby: 500 Kč bez DPH.